Eyeviewsystems wint Leisure Marketing Award

De Splashure Sport en Recreatech van 26,27 en 28 januari stond in 2005 (één maal per twee jaar) weer in het teken van de zwembadbranche. Meer dan 300 bedrijven en organisaties die voor de bezoekers hun waren en diensten etaleerde in de Ahoy te Rotterdam.

Eyeview Systems was initiatiefnemer om enkele bedrijven en organisaties uit de branche te bundelen voor meer exposure, op een gezamenlijke stand. De standaardhokjes die de bezoekers hip hoppend van de een naar de andere stand doen gaan doorbrekend was de voornaamste reden.

Ook uit kostenoverweging is de gezamenlijke uitvoering van een stand goed te realiseren. Iedere standhouder heeft wel opslagruimte nodig. De gelegenheid om het kopje koffie aan te bieden kan net even iets groter wanneer je deze ruimte met andere standhouders bundelt. Netto dus met minder kosten per deelnemer voor overlappende beursvloer en in totaliteit wel meer vloeroppervlakte.Uit de samenwerkende bedrijven en organisaties werd een stand comité geformeerd.

Uit het voorstel van drie standhouders werd een ontwerp gekozen dat voor alle bedrijven de meest functionele en creatieve stand opleverde.

Stand 228 werd ingericht op 25 januari en kon het dankbare resultaat van de samenwerking van Hellebrekers Technieken, Nationale Raad Zwemdiploma’s, Reynwerk VOF, Stichting Zwembadkeur, Waterpartners BV., NBZ, Sunrent Benelux BV., Marktplan Management BV. en Eyeview Systems BV., tonen op de dinsdag 26 januari en de dagen erna.

Bezoekers en standhouders erg enthousiast vanwege het resultaat van de gezamenlijke stand, de uitstraling per bedrijf maar zeker ook door de langere verblijftijd van iedere bezoeker.

Deze Award is een publieksprijs en wordt uitgereikt aan de exposant(en) met de meeste ‘Marketing Power’ ofwel de deelnemer die het beste gebruik maakt van het platform dat Splashure, Sport & RecreaTech biedt. Een belangrijk criterium hierbij is de toegankelijkheid en de aantrekkingskracht van de presentatie op de beurs, de informatieoverdracht en de

ontvangst op de stand en het inspelen op trends in de markt. De combinatie van deelnemers, die Eyeview Systems bij elkaar bracht werd door bezoekers erg gewaardeerd. Het organiseren van de seminar over veiligheidsrisico’s in een zwembad en de daaraan voorafgaande directe mailing hebben werd als extra pluspunt ingebracht.

Dat diverse andere exposanten de AHOY beursorganisatie hebben aangegeven over twee jaar in de buurt te willen staan van de gezamenlijke stand wordt beschouwd als een groot compliment voor het welslagen van deze ingeslagen weg waarvoor we gelukkig qua tijd ons twee jaar kunnen voorbereiden.